Otázky zákazníků

 

Jak mám začít nakupovat?

Jste-li u nás poprvé, pak doporučujeme, abyste se nejprve seznámili s obchodními podmínkymi a ovládáním e-shopu. Pak si vybrali zboží a nakonec provedli registraci zákazníka a zadali dodací a platební údaje. Ceny zobrazené na e-shopu www.STUHY.cz jsou bez DPH a poplatků za balení, dopravu atd. U www.SVATEBNIDEKORACE.eu, www.MATURITNI-SERPY.cz a www.SVATEBNIZBOZI.cz jsou včetně DPH.  Pro odeslání objednávky je nutno se v našem systému registrovat. nebo můžete využíz jednorázového nákupu. Přihlašovacími údaji je Váš e-mail a heslo,které si zadáte.

Prodáváte jen velkoprodejcům a podnikatelům, nebo si můžu nakoupit i jako soukromá osoba?

Prodáváme nejen velkoprodejcům a podnikatelům, ale i soukromým osobám. Bližší informace o limitech odběru zboží najdete v Obchodních podmínkách .

Dodáváte i do zahraničí?

Ano, naše zboží a výrobky zasíláme i do zahraničí. Např. na Slovensko a do okolních států zcela bezproblémově. Do zemí mimo Evropskou unini zasíláme zboží i s celními doklady. Platba je prováděna v EUR na účty Německu, ale přijímáme také platby zaslané systémem PayPal. Velmi obecně se dá říci, že pokud jste plátce DPH v zemích EU a zadáte DIČ do našeho systému, tak Vám bude umožněn nákup bez DPH. Přepravní dispozice dle INCOTERMS jsou EXW Jablonec nad Nisou. Přepravu do zahraničí zajišťujeme různými způsoby podle velikosti objednávky, rozměrů a váhy zboží. Podrobné informace získáte na našem Obchodní oddělení .

Kolik stojí doprava na Slovensko?

Doprava na Slovensko a obecně do zahraničí se řeší individuálně s ohledem na velikost zásilky, váhu a povahu zboží. Můžete kontaktujte naše obchodní oddělení nebo odešlete objednávku jako osobní odběr a my Vás budeme kontaktovat a nabídneme Vám cenu přepravy. Pokud s cenou nebudete souhlasit, objednávku můžete bezproblémově stornovat.

Zapomněl jsem heslo, co s tím?

Vyplňte ve formuláři na odkazu svůj mail a my Vám zašleme nové přihlašovací heslo. Zdůrazňujeme, že z bezpečnostních důvodů se jedná o heslo nové, které si po přihlášení můžete změnit.

Proč se u zboží zobrazují dvě ceny. Cena a pod ní ještě druhá s textem nejméně?

Naší obchodní politikou je, že zohledňujeme výši odběru podle odebraného množství. Dále zohledňujeme to, aby velkoochod nakupoval vždy za lepší ceny než maloobchod. Proto zobrazujeme všem neregistrovaným uživatelům na přehledu zboží cenu základní a cenu, nejnižší možnou. Pokud si zobrazíte detail karty, zobrazí se Vám tabulka slev podle odebraného množství. Je na Vás jaké množství a za jakou cenu zakoupíte. Registrovanému velkoochodnímu partnerovi se pochopitelně zobrazují v detailu karty jeho velkoobchodní ceny. Upozorňujeme, že velokoobchodník musí být přihlášený!

Jak mohu vidět velkoobchodní ceny?

Neregistrovaný zákazník, nebo zákazník se základní registrací velkoobchodní ceny vidět nemůže. Nejdříve se musíte registrovat, pak kontaktovat obchodní oddělení a při splnění podmínek Vám budou zpřístupněny velkoobchodní ceny. Zařazení zákazníka mezi velkoobchodní odběratele provádí administrátor shopu ručně a to až po prověření odběratele. Odběratelé s velkoobchodními cenami, jsou však omezeni minimální výší objednávky. Tato výše je stanovena v obchodních podmínkách .

K čemu jsou filtry a pokročilé vyhledávání? Jak je mohu použít?

Filtry Vám umožňují rychleji vyhledávat požadované zboží. Můžete využít vyhledávacího pole v pravé horní části obrazovky nebo využít sady filtrů v sekci POKROČILÉ VYHLEDÁVÁNÍ. Do vyhledávacího pole zadejte celé slovo nebo jen část hledaného textu a odešlete. Zobrazí se Vám položky obsahující hledaný text. Hledáte-li konkrétní odstín, nebo máte-li jen přibližnou představu o barevnosti stuh, pak používejte rozšířených možností hledání a zapněte si barevnostní filtry v sekci POKROČILÉ VYHLEDÁVÁNÍ.
  • Základní barevnost Obsahuje seznam základních barev. Je-li například základní barevnost nastavena na zelenou barvu, bude filtr vyhledávat světle zelenou, zelenkavou, khaki, tmavě zelenou, jarní zelenou atd. Každý máme jiné barevné cítění. Co je pro jednoho světle zelená, pro druhého je jarní zelená. Díky tomuto filtru naleznete všechny zelené.
  • Barevný odstín Pokud hledáte například khaki, využijte filtru Barevný odstín. Filtr Vám umožní nalézt stejný odstín pro různé výrobky (různé šířky stuh, velikosti apod.)Základní materiál výrobkuTento filtr Vám umožní filtrovat výrobky podle výchozího materiálu výrobků. Například stuh. mašlí.
  • Použitelnost Tento filtr Vám umožnuje filtrovat výrobky, podle následného použití. Můžete tak například filtrovat vánoční zboží nebo se zaměřit na svatební sortiment.

Nezobrazují se mi velkoobchodní ceny! Co s tím?

Nejprve zkontrolujte, zda jste přihlášený k nákupu. Bez přihlášení nemůže systém e-shopu poznat, že jste zákazník oprávněný k nákupu za velkoobchodní ceny. Pokud i nadále problém přetrvává, kontaktujte nás. Mailem nebo telefonenem.

Mohu na svých stránkách, v tiskovinách a publikacích používat fotografie z Vašeho e-shopu?

Pokud chcete využívat fotografie z našeho serveru pro Vaše účely, např. je chcete používat ve Vašem e-shopu, na Vašich letácích a publikacích, musíte si vyžádat souhlas. Kontaktujte proto naše obchodní oddělení s přesnou specifikací, pro jaký účel a jaké fotografie potřebujete. Vaší žádost posoudíme. Na každé fotografii nebo v textu k fotografii musí být uveden čitelný text www.stuhy.cz nebo "zdroj: TOREX BOHEMIA,s.r.o.". Některé fotografie podléhají autorskému právu třetích osob. V těchto případech je nutný nákup licence.

Ceny v e-shopu jsou za balení nebo za kus?

Zaměřujeme se na prodej zboží po baleních, protože prodáváme velkoobchodům,maloobchodům. U každé položky uvěřejňujeme cenu a prodejní jednotku. Např bal, ks, kg, m. Pokud balení obsahuje více jednotek, pak v položce Obsah balení naleznete kolik jednotek balení obsahuje.

Obsah balení zveřejňujeme i v názvu výrobku např. Metal.arch 70x100cm-barva 4002-rolička (50ks/bal).

Jak zjistím cenu poštovného?

Cena poštovného v ČR je kalkulována podle váhy zboží. Pokud vložíte zboží do košíku, můžete cenu případné přepravy zjistit velmi snadno tak, že vedle tlačítka OBJEDNAT vyplníte formulář s názvem "Odhad poštovného a daní".

Obdržel jsem slevový poukaz. Jak jej mám použít?

Kupón na slevu použijete v okamžiku, kdy odesíláte objednávku z košíku ke zpracování. Do formuláře "Slevové kódy" vyplňte aktivační kód slevy a aktivaci potvrďte. Pak odešlete objednávku ke zpracování. Kupony jsou jednorázové, na stanovený počet použití a nebo pro neomezený počet použití ve stanoveném období.

Odeslal jsem objednávku, ale chtěl bych ještě něco dokoupit. Je možné přiobjednat?

Odešlete druhou objednávku, co nejdříve. Pokud zasilka ještě nebyla zkompletována a odeslána, odešleme i druhou objednávku v jedné zásilce a přepravné bude účtováno jen jednou. Pro jistotu můžete využít našeho formuláře "Kontaktujte nás", který naleznete na stránce zcela vpravo dole a informovat nás o přání spojit obě objednávky do jedné zásilky.

Jak mi doručíte zásilku?

Zásilky směřující do Čech a na Slovensko odesíláme systémem Transportexpres, který spíše znáte pod názvem Radiálka ČSAD. Zásilky se doručují do dvou pracovních dnů od jejich odeslání. Na Slovensko do 5 pracovních dnů. O tom, že Vám zásilka odchází, Vás budeme telefonicky nebo mailem informovat. Pro včasné doručení zásilky je důležité, abyste udávali dodací adresu včetně kontaktu na osobu, která zásilku převezme (jméno, telefon). Na tuto adresu doručí přepravce zásilku v pracovní době. Nejedná se o Českou poštu, a tak zásilky nezůstávají na poště. Řidič nebo dispečer Vám zatelefonuje, že Vám zásilku veze. Pokud je zásilka na dobírku, obdržíte od řidiče potvrzení o zaplacení dobírky. Dobírky na Slovensko samozřejmě platíte v EUR. Další informace nalezenete v  dopravě .

Některé položky mají nulovou cenu? Jak je to možné?

Ano je to možné. Jedná se o položky, které mají v typu skladové karty text MTO - jen na objednávku, není skladem. Nutno objednat min.množství. Jedná se o položky, které jsou vyráběny na objednávku zákazníka. Jinak nejsou skladem. Je nutné odebrat celou výrobní dávku. Pokud ale je zboží skladem, lze zboží zakoupit. Pokud máte zájem o tento typ zboží, zařaťe položku do nákupního košíku. Budeme Vás kontaktovat a domluvíme prodejní cenu a minimální odběrové množství.

Dobrý den chtěla jsem se zeptat zda si musím objednat celou roli produktu: Organzová látka ORGANTYN KRISTAL- červená (150cm, metráž) nebo zda jde koupit i po metrech?

Ano, toto zboží si můžete koupit v metráži. Obecně v našem e-shopu platí, že v textu názvu výrobku uvádíme i nejmenší prodejní množství. To je v tomto případě 1 metr. Pokud by tam nepříklad bylo 50ks/bal, je nutno odebrat jedno balení s 50ks.

Co je to typ skladové karty?

Každá skladová karta má u nás nějaký typ skladové karty. Podle typu karty se řídí dodací podmínky

 

STD
Zboží v kartě by mělo být vždy skladem. Zákazník si může odebrat libovolné obvyklé množství. Nejmenším odebratelným množstvím je prodejní jednotka. Např balení
STD+
Zboží může a nemusí být na skladě. Pokud není skladem, lze jej objednat a my jej dodáme do 21 dnů. Zákazník si může odebrat libovolné obvyklé množství. Nejmenším odebratelným množstvím je prodejní jednotka. Např balení
MTO
Výrobky dodávané na objednávku. Jsou skladem jen va výjímečných případech.  Je nutno objednat příslušné minimální množství
VZR
Neprodejné vzorky, slouží pouze pro inspiraci.